کانون تبلیغاتی اشاره

360 درجه را از اینجا شروع کنید
یکپارچه تبلیغ کنید!

ابزارهای متعدد تبلیغاتی در راستای هدفگذاری صحیح در یک کمپین 360 درجه

تبلیغات 360 درجه و یکپارچه سازی

در کمپین های تبلیغاتی 360 درجه پیام تبلیغاتی برند شما از راه های مختلف در مسیر جریان بصری مخاطبین بازار هدف قرار می گیرد، اطلاع رسانی ها از طریق تبلیغات آفلاین، تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال شکل خواهد گرفت.

یکی از مهمترین وجوه جنبه های تبلیغات 360 درجه آن است که کمپین های اجرایی آن در هر دو بستر آفلاین و دیجیتال صورت می پذیرد. تبلیغات 360 درجه تمامی بسترهای اطلاع رسانی ممکن را پوشش میدهد. در تدوین کمپین های تبلیغاتی 360 درجه، پیام رسانی در تمام رسانه ها و به موازات هم به صورت یکپارچه اجرا می گردد و در نتیجه دسترسی به مخاطبان در سطح قابل قبولی خواهد بود.

ویژگی های جذاب کمپین 360

دلایل استفاده از کمپین 360 درجه

برای گفتگو آماده اید؟

کسب و کار جدید را از دست ندهید!

چرا باید از کمپین 360 درجه استفاده کنیم؟

اینکه ببینیم چه زمانی باید از این کمپین استفاده کنیم به یک ارزیابی دقیق نیازمند است.از آنجایی که این کمپین دارای گستره زیادی است و باید هزینه قابل توجهی برای آن پرداخت شود، لذا در هر جا از این کمپین استفاده نمی کنیم. قطعا کمپین‌های تبلیغاتی یکپارچه می‌توانند نرخ بازگشت سرمایه بهتری داشته باشند. در زیر مهمترین دلایل استفاده از کمپین 360 درجه می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.


تثبیت و تغییر جایگاه برند

تمام برندها می خواهند ویژگی‌های مثبتی را از خودشان و همواره تلاش می‌کند با استفاده از روش‌های مختلف جایگاه خود را در بازار تثبیت کرده یا آن را ارتقا بخشد. با استفاده از کمپین 360 درجه می‌توانید از تمام رسانه‌ها و ابزارهای تبلیغاتی استفاده کنید تا به طور مداوم و همیشگی پیام خود را برسانید و همیشه جایگاه برند خود را تثبیت کنید. ضمن اینکه می‌توانید با استفاده از این کمپین جایگاه برند خود را تغییر داده و ارتقا ببخشید. یکی از کارهایی که به کمک کمپین 360 درجه می‌توانید انجام دهید این است که از پیامی جدید استفاده کنید تا ذهنیت مشتریان را نسبت به برند خود تغییر دهید.

معرفی محصولات و خدمات جدید

اصلا کمپین 360 درجه برای معرفی محصولات جدید است؛ زیرا می‌توانید تمام مشتریان خود را هدف قرار دهید و از طریق رسانه‌های مختلف پیام خود در مورد معرفی محصول و خدمات جدید و ویژگی‌های آن را ارائه کنید. طی اکران کمپین مخاطبین شما با تصویر و مشخصات محصول و خدمات جدید آشنا می‌شوند. البته اگر قبلا محصولی داشته‌اید که نتوانسته در بازار موفق شود، فروش خوبی داشته باشد و نظر مشتریان را جلب کند و حالا نسخه جدید و اصلاح‌شده آن را روانه بازار کرده‌اید، کمپین 360 درجه برای تغییر ذهنیت مشتریان کاربردی خواهد بود.

برندسازی مجدد (ریبرندینگ)

شرکت های مختلف به دلایل متعدد مانند حضور در بازار جدید، ادغام با مجموعه‌های دیگر و فعالیت با نام جدید، تغییر نام و لوگو و… تصمیم به برندسازی مجدد می‌گیرند تا محبوبیت بیشتری را کسب کنند. در این حالت باید در یک پریود زمانی مشخص به هدف بزنند و چه راهی بهتر از کمپین 360 درجه. به کمک این کمپین می‌توانید پیام جدید خود را از رسانه‌های مختلف اتفاق جدیدی که قرار است بیافتد را بیان کنید و اینکه چه تاثیری بر زندگی آنها دارد.

شروع به تایپ کنید تا پست های مورد نظر خود را ببینید.